Obvezno branje za vse starše, ki za svojega otroka iščejo zdrav, koristen in zabaven popoldanski hobi …
“GLASBENE AKTIVNOSTI otrokom RAZVIJAJO fino motoriko, spominsko kapaciteto, večajo pa jim tudi samozavest in disciplino …”
“GLASBENE AKTIVNOSTI otrokom RAZVIJAJO fino motoriko, spominsko kapaciteto, večajo pa jim tudi samozavest in disciplino …”
HOBI, KI GA STROKOVNJAKI OPISUJEJO KOT EDINSTVEN RAZVOJ OTROK, KATERI JIM MOČNO POVEČA TUDI NAPREDEK PRI RAZUMEVANJU ŠOLSKIH SNOVI …
“Mentorji v Glasbeni šoli Rošer se trudijo, da se otroci počutijo srečne, ohranjajo ljubezen do glasbe ter osebnostno napredujejo”
Iz mize Klemna Rošerja
4. maja, ob 07:47
Lep pozdrav.
Starši se večkrat vprašamo, če osnovna šola v dovolj veliki meri razvija naše otroke, ali bi jim morali za kakovosten razvoj pomagati kako drugače.
Hmm …
Dobijo v šoli dovolj veliko podporo na področju razvoja fine motorike, spomina, discipline, samozavesti in javnega nastopanja ali bi jim morali najti dejavnost, ki bi jih individualno razvila v bolj izkušeno osebo?
Poglej …
O tem so se vse do danes povprašali že številni naši in tuji raziskovalci, ki so za podajanje takšnih odgovorov veliko bolj kompetentni kot jaz. Res pa je, da sem v zadnjih letih veliko časa vložil v to, da sem takšne raziskave našel in jih nenazadnje prevedel in uporabil tudi v praksi – v naši glasbeni šoli.
sem tukaj, da pravočasno nagovorim starše, ki si želijo, da se njihovi otroci pravočasno pričnejo srečevati z zdravim in koristnim hobijem, ki jim bo navsezadnje koristil celo pri dojemanju šolske snovi.
Izbira le-tega namreč poskrbi, da manj časa posvetijo nekoristnim aktivnostim kot je pretirano gledanje v ekrane (kar lahko vodi do izgube samodiscipline in odgovornosti) in si popoldneve raje zapolnijo z eno izmed najkoristnejših dejavnosti za otroke na svetu (znanstvene dokaze o tem ti razkrijem malo kasneje …).
Ni pa obiskovanje glasbenih uric dejavnost, ki koristi le otroku. Konec koncev vsi mladi glasbeniki z lepimi melodijami razveseljujejo tudi družinske člane, sosede in vse, ki prihajajo na nedeljske obiske ter tako obogatijo več ljudi okoli sebe.
Poleg tega pa roko na srce …
Kot starša morata vsaj za nekaj trenutkov tedensko zbistriti in odpočiti glavo. Ko bo otrok na glasbenih uricah (in ko bo glasbilo vadil doma), bosta imela vsaj nekaj časa zase, da napolnita baterije ali v miru spijeta skodelico kave. Ob tem vama ne bo potrebno imeti slabe vesti saj bosta vedela, da čas preživlja ob nečem, kar mu dolgoročno koristi.
Zato vabim, da nas z otrokom ŠE PRAVOČASNO OBIŠČETA in na brezplačen ter neobvezujoč način preverita ali bi bilo dobro, da si tvoj malček letošnje šolsko leto popestri z igranjem glasbila.
Ups …
Na tem mestu sem ugotovil, da se ti ob vsej vnemi pisanja o lepoti glasbe še sploh nisem predstavil. Oprosti …
Dovoli mi, da na kratko spregovorim o sebi, da konec koncev sploh dobiš občutek o tem kdo sem in kaj počnem.
Moje je ime je Klemen Rošer.
Pred 15. leti, malo zatem ko sem dosegel naziv absolutnega evropskega zmagovalca na diatonični harmoniki sem ustanovil zasebno glasbeno šolo.
Poleg vodenja le-te sem tudi avtor številnih učbenikov ter prav posebne učne metode ROŠER, po kateri danes poučujejo mnogi certificirani mentorji pri nas in na tujem (naše partnersko podjetje pouk izvaja tudi na Nizozemskem).
Kot največji osebni dosežek si štejem, da je skozi pouk po moji učni metodi do sedaj šlo preko 1127 otrok in zaradi tega so danes bogatejši za možnost, da lahko vzamejo glasbilo in si zaigrajo.
Kaj je lahko lepšega kot to? 🙂
Ko sem razmišljal, na kakšen način bi ti opisal občutke, ki jih v Glasbeni šoli Rošer doživljajo naši dragi učenci (ter njihovi starši), sem pomislil, da bi ti to iz prve roke (in verjetno bolje od mene) razložila kar Mojca, zato ji na tem mestu z veseljem predajam štafetno palico …
Danes je naša hiša polna glasbe in z lepimi melodijami (skoraj) vsak dan prepojita naš dom. Res smo hvaležni za ta dar …
Hejla.
Na tej strani Mojca.
Sem mamica Nika in Tjaše, ki od lanskega septembra obiskujeta glasbeno šolo Rošer. Nik (9 let) igra harmoniko, Tjaša (8 let) pa kitaro.
Pred dobrim letom sem ravno tako, kot verjetno v temle trenutku ti, naletela na oglas Klemna, ki je vabil na brezplačne poskusne urice igranja glasbil. Priznam, da mi pred tem nikoli ni prišlo na misel, da bi moja otroka kdaj igrala na glasbilo. A Klemnove nazorne obrazložitve o tem, kako lahko glasba pozitivno vpliva na razvoj otroka so premaknile nekaj v meni.
Pomislila sem, da bi bilo mogoče ravno to (ob napornih šolskih urnikih) tisto, kar bi ju razveseljevalo in jima omogočalo sprostitev za dušo in srce. Klemen je ponudil brezplačne poskusne urice, ki niso obvezujoče za nadaljni vpis v njegovo šolo, zato res nismo imeli kaj izgubiti.
“Če jima bo všeč – super, če pa ne, pa tudi prav. Bom vsaj vedela, da smo poskusili in izkoristili možnost”, sem si rekla sama pri sebi in oddala prijavo.
V naslednjih dneh me je Klemen poklical. Dogovorila sva se za termin poskusnih uric in otroka sta se v igranje glasbila naravnost zaljubila. Izkušnja je bila odlična.
Danes je naša hiša polna glasbe in z lepimi melodijami (skoraj) vsak dan prepojita naš dom. Res smo hvaležni za ta dar.
Kar pa mi je še posebej všeč pa je to, da sta otroka pred tem po pouku pogosto zapadla v lenarjenje (televizija, video igrice …), ki je prineslo eno samo neproduktivnost in posledično tudi veliko slabe volje v družini, danes pa ta čas preživljata z igranjem harmonike in kitare.
Njuno razpoloženje je mnogo boljše in nasploh sta bolj motivirana tudi za delo v šoli.
Glede na to, da lahko igranje glasbil v Klemnovi šoli preizkusite brezplačno in neobvezujoče (tudi mi smo se po izvedeni poskusni uri za nadaljevanje odločili popolnoma sami – brez kakšnega pritiska) bi to priložnost priporočila vsem staršem.
Izkoristite jo in mogoče se tudi vam s harmoniko, kitaro ali drugim glasbilom življenje obrne na glavo (v pozitivnem smislu).
Se mogoče potem vidimo na nastopih, ki jih Glasbena šola Rošer organizira za naše malčke.
Lep pozdrav.
Mojca
Podobne pa so tudi izkušnje ostalih staršev …
Evo me nazaj …
Starši so svoje izkušnje res lepo opisali. In čeprav ne bi rad, da zveni kot da se hvalim – toliko pozitivnih mnenj konec koncev ni naključje.
Poučevanju sem v zadnjih 17. letih posvetil precejšen del življenja. In skupaj z mojo ekipo mentorjev, ki poučujejo po učni metodi Rošer mi je uspelo doseči super vzdušje, dobro napredovanje učencev in konstantno rast naše šole.
Pa si poglejva kakšne so …
Malo poznane skrivnosti zaradi katerih se mesta v naši šoli hitro polnijo …
Pouk v glasbeni šoli Rošer izvajamo individualno kar pomeni, da se mentor posveti samo enemu učencu naenkrat.
To omogoča kakovostno sledenje napredku učenca in prilagajanje pouka samo njemu.
Poleg glasbenega napredka pa imata na ta način z mentorjem tudi dovolj časa, da navežeta prijateljski odnos, zaradi katerega se otrok na učnih urah počuti prijetno in vedno znova se rad vrača.
Zavedamo se namreč, da lahko otrokom volja pri učenju glasbila (kot pri vseh ostalih dejavnostih) večkrat zaniha.
Konec koncev; Komu pa ne? …
In, ker jim pri motivaciji radi pomagamo, tekom šolskega leta organiziramo dodatne glasbene aktivnosti s katerimi negujemo ljubezen do inštrumenta.
Kot smo to recimo naredili s snemanjem videospota …
Na snemanju videospota je sodelovalo preko 150 otrok.
Ali pa jim organiziramo prireditve na katerih nastopijo pred svojci ter naravnost sijejo od ponosa (starši pa prav tako 🙂 ) …
Zadovoljen učenec Nik, ki je s kitaro nastopil pred občinstvom.
Ponosne pa jih naredimo tudi, ko jim za njihov trud podelimo priznanja. Le-ta poskrbijo, da ob pogledih nanj vedno znova podoživijo občutke iz nastopa ter se spomnijo, da se je zaradi takšnih izkušenj vredno potruditi tudi na dan, ko je mogoče volje za vajo glasbila malo manj …
Učenci – ponosni prejemniki priznanj naše šole za uspešno opravljen glasbeni nastop.
Je pa še ena stvar zaradi katere nam zaupa vedno več ljudi.
Poglej …
V večini primerov je igranje na glasbilo lep ter zdrav hobi. In v kolikor otroci na učenje glasbila gledajo na ta način, to spoštujemo in jih vodimo v tem duhu. Ko postanejo naši učenci nam je najpomembneje, da jih bo glasba spremljala celo življenje in si bodo lahko za svojo dušo zaigrali kadarkoli bodo želeli.
A to ni vse kar zmoremo.
Če se kdaj izkaže, da nek učenec postaja pravi glasbeni virtuoz, z veseljem dvignemo roko in jim povemo, da se nahajajo v pravi šoli zanje.
Otroke smo namreč sposobni popeljati vse do največjih tekmovanj na svetu.
O tem lahko kaj več povedo nekateri izmed naših najuspešnejših učencev.
Zato jih tukaj lepo pozdravljam in jim predajam besedo …
“Brez Klemna mi vseh teh nagrad ne bi uspelo doseči. Poleg izvrstnih napotkov glede igranja harmonike je zame izredno pomembna tudi njegova psihološka podpora, ki mi jo daje pred nastopi na tekmovanjih.”
Danaja Grebenc
Večkratna mladinska svetovna prvakinja
“V svoji karieri sem dosegel naziv absolutnega evropskega prvaka ter svetovnega podprvaka v igranju na harmoniko. Velike zasluge za vse te moje dosežke ima ravno Klemen, saj me je skozi nasvete iz njegovih lastnih izkušenj vedo znal pripeljati do točnega in kakovostnega izvajanja na harmoniki.”
Marko Gostenčnik
“Pri Klemnu sem se učil igrati od svojega šestega leta starosti. Brez njegovega izvrstnega mentorstva mi nikoli ne bi uspelo postati najmlajši absolutni zmagovalec v zgodovini Zlate harmonike Ljubečne”. Pa še dobra prijatelja sva postala.
Blaž Jamnikar Pukl
Med mojim prejšnjim mentorjem in Klemnom je bila velika razlike. Prej sem se vsak teden naučil novo skladbo in vse sem znal igrati povprečno. Klemen pa je želel, da vsako naučeno skladbo dodelam do konca (ritem, pravilna melodika, interpretacija, dinamika, basiranje …) in ta način mentorstva me je pripeljal do absolutne zmage na mednarodnem tekmovanju Avsenik.”
Blaž Potočnik
To so bile štiri izmed mnogih uspešnih zgodb naše šole …
Pred nekaj dnevi sem malo pobrskal po statistiki in presenečen ugotovil, da smo do danes dosegli kar preko 500 nagrad učenk in učencev.
O teh pa se radi razpišejo številni slovenski ter tuji mediji …
Opaziš lahko, da je igranje glasbila resnično zanimiva pustolovščina. Je pa še nekaj, kar bi lahko rekel, da ima pri vsem skupaj najbolj pomembno vlogo.
Poglej …
Raziskave so dokazale, da se številni otroci, ki igrajo na glasbilo, uspešneje in hitreje razvijajo na več področjih. Med drugim tudi, da …
- Igranje glasbila pomaga pri razvoju fine motorike s čimer je otrok uspešnejši tudi pri opravilih, ki zahtevajo visoko stopnjo ročnih spretnosti.
- Igranje glasbila veča spominsko kapaciteto otroka, kar mu pomaga tudi v šolskih klopeh (lažje dojemanje snovi).
- Igranje glasbila izboljša kratkoročni spomin otroka s čimer bo domače naloge opravil hitreje in natančneje, saj si bo pri pouku zapomnil več informacij.
- Nastopanje z glasbilom otroka razvija na področju javnega nastopanja, kar mu vlije suverenost tudi, ko mora pred učiteljem deklamirati bralno značko.
- Igranje glasbila veča samozavest ter krepi občutek odgovornosti, kar mu bo nenazadnje kasneje v življenju koristilo tudi pri razgovoru za službo.
Ekola …
V tem zapisu sem ti želel dati vsaj malo občutka o tem, kako pouk pri nas poteka. In vsekakor te razumem, da se sedaj niti približno ne moreš kar odločiti, kaj (in če sploh) bo tvoj otrok igral (tudi sam sem starš).
Zato je prvi korak sledeč …
Z otrokom nas obiščita na brezplačni poskusni uri igranja glasbila. Gre za popolnoma neobvezujočo zadevo za vaju, kar pomeni, da se mu po izvedeni poskusni urici k nam NI POTREBNO VPISATI. To se bo zgodilo le, če bo začutil, da ga igranje glasbila zanima in je to nekaj, kar bi rad v prihodnosti počel.
V kolikor DA, ga bomo z veseljem sprejeli v svoje vrste, v kolikor pa NE, pa tudi prav. Izkušnjo bomo ohranili v lepem spominu in svet se bo še naprej normalno vrtel.
Sedaj pa klikni na rdeč gumb odspodaj in oddaj prijavo za otroka.
V roku nekaj dni te pokličemo, da se dogovorimo za termin brezplačne poskusne urice igranja glasbila.
Se vidimo kmalu.
Klemen Rošer
lastnik Glasbene šole Rošer
P.S.
Če si še vedno tukaj, in ne na prijavnem obrazcu, potem bi ti rad predstavil še odgovore na najbolj pogosta vprašanja, ki mi jih ljudje postavljajo glede poskusnih uric v glasbeni šoli Rošer.
Mogoče se tako otreseš še zadnjega dvoma in bolj pogumno oddaš prijavo …
Razumem tvoje polemike.
Če dobro pomislim, pred 25 leti tudi moji starši niso mogli biti prepričani ali bom čez nekaj let še igral ali ne. Verjetno so imeli enake pomisleke tudi starši od Modrijanov, Jana Plestenjaka in ostalih ljudi, ki jih danes vsi poznamo kot izredno uspešne glasbenike.
Zato je pač treba poskusiti.
Poskusna urica je tako ali tako povsem brezplačna in že tam bomo vsi skupaj dobili prvi občutek o tem kako otrok dojema igranje na glasbilo.
V naši šoli si lahko glasbilo najamete in tako nakup lastnega inštrumenta ni potreben.
V primeru, da bo želel otrok nadaljevati z obiskovanje pouka pri nas, velike investicije v vaši družini ne bodo potrebne.
Cena mesečne šolnine pri nas znaša 65€. V to je vključeno:
- 4 individualne učne ure z mentorjem mesečno.
- neomejen dostop do spletne šole Rošer v kateri se nahajajo učni videi za igranje vaj in skladb, ki so tvoj domači asistent pri vaji glasbila.
- sodelovanje na organiziranih dodatnih aktivnostih kot so koncerti, snemanja video spotov in ostali projekti naše šole.
Poleg tega je tvoj strošek najem glasbila (v kolikor ne boste imeli svojega), ki pa stane med 30 in 60 € mesečno, odvisno od tega katero glasbilo otrok igra.
Naj te pomirim.
V 90 % je obiskovanje učnih ur otrokom zelo všeč in obiskujejo nas več let zapored.
Seveda pa se kdaj zgodi tudi, da nekdo po nekaj tednih ali mesecih ugotovi, da pa to le ni nekaj kar si je ob vpisu predstavljal.
V tem primeru lahko brez težav prekinete z učenjem kadarkoli in brez stroškov.
Verjetno se še sprašuješ tisto najpomembnejše. Kako le igrajo Rošerjevi učenci?
Pa poglejva nekaj primerov …
OPOMBA:
Če se otrok in starši po brezplačni poskusni uri odločijo za vpis, jim po prvem mesecu rednega učenja, v kolikor z učenjem niso zadovoljni ali pa ugotovijo, da igranje na glasbilo ni bilo tisto, kar so pričakovali, brez vprašanja vrnemo celoten znesek prve mesečne šolnine. Tako resnično ničesar nimate za izgubiti, pridobite pa lahko ogromno.