Prisrčen pozdrav.
Glede na to, da se nahajaš na tej strani, te je verjetno že kdaj prešinilo, da bi tvoj otrok začel igrati na harmoniko.
Morda je to celo otrokova goreča želja, ti pa ne veš, ali je to resnično prava poteza.
Seveda, obstaja tudi opcija, da se ni zgodila nobena od zgoraj naštetih situacij in zgolj raziskuješ to področje ter pridobivaš informacije, ki ti lahko na neki točki koristijo.
Ne glede na to v katero skupino spadaš, pa te verjetno zanima, ali se otroku sploh splača igrati na harmoniko oziroma… ali ima igranje na harmoniko sploh kakšne pozitivne učinke.
In takšna vprašanja konec koncev niso nič čudnega.
Čisto smiselno je, da pride do tovrstnih dilem, saj so mnenja o igranju na harmoniko zares deljena.
Eni pravijo, da je to eden izmed ključnih in najbolj poglavitnih dejavnikov dobrega razvoja otroka…
…spet drugi pa, da je to samo dodatna obremenitev.
Kakšno je tvoje mnenje, sicer ne vem…
Vem pa nekaj drugega
...
Raziskava na univerzi Northwestern je dokazala, da otroci ne dobijo dovolj kognitivnega razvoja zgolj preko glasbenega predmeta v šoli.
Prav tako so dokazali, da se pri aktivnem igranju na inštrument povečajo in utrjujejo nevronske obdelave.
Le-te pa močno pomagajo pri hitrejšem dojemanju informacij, kar pa je za vsakega otroka vredno zlata.
In ja…
Tudi sam se strinjam, da ima igranje na harmoniko veliko pozitivnih učinkov na otroka – ampak le, če gre za pravilen pristop učenja – brez pritiska in forsiranja.
Preden pa nadaljujeva, se mi zdi prav, da se ti na hitro predstavim...
Moje ime je Klemen Rošer in sem vodja glasbene šole Rošer, ki je v Sloveniji prisotna že več kot 12 let.
Skoraj ne morem verjeti, da je skozi naš program uspešno šlo že več kot 1112 zadovoljnih otrok iz vse Slovenije.
In ne…
To ti ne pravim zato, da bi se hvalil.
Rad bi le, da veš, da ne citiram zgolj nekih teorij in študij, temveč sem v praksi treniral že na stotine otrok, tako kot vsi ostali mentorji v Glasbeni šoli Rošer.
In na podlagi teh izkušenj ne samo, da vem, ampak tudi na lastne oči vidim, kakšen vpliv ima igranje harmonike na otroka in kaj to pomeni za njegov razvoj.
Ker verjamem, da se tudi ti želiš prepričati o tem, v nadaljevanju s teboj delim vse poznane in pa tudi tiste malo manj poznane (a vseeno izredno pomembne) učinke, ki jih igranje na harmoniko ima.
Pa začniva s prvo zadevo…
#1: Bistrejši um
Glasbene aktivnosti, kot so igranje inštrumenta in petje, stimulirajo možgane.
In ta možganska vadba vodi do izboljšanja možganske strukture s tvorbo novih nevronskih povezav.
Po domače…
To pripelje do bolj inteligentnega in hitreje delujočega uma.
Moram pa ti povedati še nekaj…
Poleg bistrejšega uma, je velika verjetnost, da tvoj otrok dobi tudi…
#2: Nabrit jezik
Otroci, ki sodelujejo v glasbenih tečajih namreč izboljšajo govorni razvoj in se naučijo hitreje brati.
To pomeni, da bo tvoj otrok zaradi glasbe hitreje napredoval tudi pri jezikovnih sposobnostih in verbalnem izražanju.
Seveda, pa se je težko izražati brez…
To pripelje do bolj inteligentnega in hitreje delujočega uma.
Moram pa ti povedati še nekaj…
Poleg bistrejšega uma, je velika verjetnost, da tvoj otrok dobi tudi…
#3: Korajže in poguma
Učenje harmonike omogoča otrokom, da vadijo, poslušajo, se prilagajajo in izboljšujejo ter tako opazijo pozitivne spremembe.
In ko se izboljšujejo, se s tem veča tudi samozavest, ki je bistvena sestavina za uspeh na kateremkoli življenjskem področju.
Brez nje si ne upamo tvegati, da bi med opravljanjem svojih nalog v tem svetu raziskovali višja obzorja.
Je pa poleg samozavesti, še en pomemben dejavnik, katerega v sodobnem času velikokrat pozabimo…
#4: Spoznavanje kulture
Verjetno se strinjaš, da je glasba velik del zgodovine in kulture, kajne?
Ja…
Ko otroka izpostavljaš glasbi, ga učiš o različnih zvrsteh, kot so jazz, blues, rock in – kar je najpomembneje – o narodno zabavni glasbi, ki ima še posebej v Sloveniji prav posebnen pomen.
Otroci tako ne obvladajo le igranja na inštrument, pač pa razvijejo tudi večjo spoštovanje do kulturne dediščine.
In ko ravno govoriva o razvoju, je glasba prav tako…
#6: Poveča spominske zmogljivosti
Glasba otroke uči učinkovitega ustvarjanja, shranjevanja informacij in pridobivanja spominov, podobno kot vadba za možgane.
Zapomnili si bodo, katere tipke ustrezajo notam in kako igrati akorde z določenimi položaji rok.
In ja…
Večja spominska kapaciteta bo koristila v vseh nadaljnjih letih otrokovega šolanja.
Prav tako pa ne smeva pozabiti na…
#7: Grajenje socialnih spretnosti
Medtem ko je lahko igranje na harmoniko odlična solo aktivnost, je to tudi način, ko se otroci družijo in razvijajo zdrave socialne odnose.
Ne glede na to, ali želi tvoj otrok s prijatelji ustanoviti rokovsko skupino ali se pridružiti simpatičnemu in nasmejanemu ansamblu, se bo naučil spoštovati vrstnike, ko bodo skupaj igrali.
Je pa tako…
Skoraj nobena izmed zgornjih sedmih stvari se ne bo zgodila, če otrok ne bo v igranju harmonike užival.
Naj ti na srce položim še nekaj...
Preden želiš imeti v svojem domu novega glasbenega virtuoza, bi se bilo pametno vprašati (vsaj) naslednja vprašanja…
- Ali v tvojem kraju obstajajo priznani mentorji, ki lahko tvojega otroka naučijo igrati na harmoniko?
- Ali je cena inštrumenta sprejemljiva & ali mentor morda ponuja možnost najema?
- Je tvoj otrok pripravljen vložiti čas in energijo v učenje?
Ampak…
Ne glede na to, kako močno se morda na tej točki strinjava s tem, da je igranje na harmoniko nekaj res dobrega za tvojega otroka, morava to izbiro prepustiti njemu.
Le tako lahko tvoj mladenič oziroma mladenka odkrije svojo strast in zraven neizmerno uživa.
In da bo ta odločitev karseda enostavna, sem za tebe in za tvojega otroka pripravil nekaj posebnega.
Brez skrbi…
Sedaj te ne bom prepričeval, da kupiš nekaj, kar bo na voljo samo še do polnoči po znižani ceni.
Prav nasprotno…
Za vaju sem pripravil še nekaj BOLJŠEGA IN BREZPLAČNEGA
Gre za brezplačno učno urico igranja harmonike.
Kaj točno to pomeni?
Poglej…
V kolikor z otrokom še vedno nista najbolj prepričana o tem, da je igranje harmonike prava izbira, se lahko skupaj udeležita uvodne urice.
Namen te urice je, da se tvoj otrok spozna z mentorjem in da se skupaj pogovorimo o željah in pričakovanjih.
Nato bo sledilo pol ure učenja harmonike po naši priznani metodi.
Po tej uvodni učni uri pa se lahko s svojim otrokom odločita, ali želita nadaljevati z učenjem ali ne.
In naj te pomirim…
Tudi, če se na koncu odločita, da igranje na harmoniko enostavno ni prava stvar, ne bo s tem popolnoma nič narobe in svet se bo še naprej normalno vrtel.
Celotna urica bo namreč potekala v zares sproščenem vzdušju, brez kakršnih koli pritiskov ...
Je pa tako…
Zaradi narave poučevanja so brezplačne urice na voljo za otroke starejše od 5 let.
Pa ne zaradi tega, ker ne bi imeli radi mlajših otrok, pač pa zato, ker bo napredek najbolj viden pri tistih, ki so stari vsaj 5 ali več let.
Tako, da…
Če je tvoj otrok star vsaj 5 let in je igranje na harmoniko nekaj kar bi ga lahko neizmerno navdušilo ter osrečilo, potem mu je ta brezplačna učna urica enostavno pisana na kožo.
In…
Ker predvidevam, da je temu tako, naj ti povem…
Kakšen je tvoj naslednji korak...
Čez nekaj vrstic te bo pričakal velik rdeč gumb.
Klik nanj te preusmeri na obrazec, v katerega vpišeš svoje osnovne kontaktne podatke ter izbereš vama najbližjo lokacijo.
Nato te bo nekdo iz moje ekipe poklical, da določita točen termin in podebatirata tudi o ostalih željah, ki jih z otrokom morda imata.
Enostavno, kajne?
Ja, tudi jaz tako mislim.
Sedaj pa te vabim, da klikneš na spodnji gumb in vama rezerviraš termin…
Se že veselim,
Klemen Rošer, ustanovitelj Glasbene šole Rošer
P.S. Aja, še nekaj…
To super ponudbo si resnično želim podariti tebi in tvojemu otroku, vendar te moram opozoriti, da se zaradi tako dobre priložnosti prosta mesta zelo hitro polnijo.
Z drugimi besedami…
Samo vprašanje časa, kdaj bomo dosegli svoj limit in bomo primorani zapreti možnost prijav.
Sicer ne vem, kdaj točno to bereš, ampak če spodnji gumb še deluje, potem še vedno imamo nekaj prostih mest in v tem primeru ti predlagam, da reagiraš hitro…
Poglej, kaj o nas pravijo naši učenci...
Branko Borko
UČENEC
"Neizmerno sem hvaležen, da mi omogočajo učenje na diatonični harmoniki. Iz lastnih izkušenj lahko potrdim, da je igranje harmonike prava terapija za zdravje. Mentor mi vedno prisluhne in lepo je, da delajo z vsemi generacijami ljudmi. Sam sem star preko 60 let in jih obiskujem že tretje leto." Danijela Gruden
HARMONIKARKA
»Na posvet s Klemnom sem se prijavila čisto iz radovednosti, ker me je zanimalo mnenje nekoga, za katerega vem, da je marsikdo od njegovih učencev postal uspešen prvak na tekmovanjih harmonikarjev in, ker sem sama zelo samokritična in vem, da pri igranju še lahko še izboljšam. Dobila sem konkretne napotke, všeč mi je bil njegov pristop, ter celoten potek srečanja. Navdušena sem bila nad izjemno razlago, ki je zavzemala celoten opis mojega igranja. Hvaležna sem za novo izkušnjo in hkrati presenečena nad malenkostmi, ki polepšajo način igranja.« Tanita Brečko
UČENKA
"S poučevanjem mentorja Klemna sem zelo zadovoljna. Poudarek je na natančnosti igranja, tehniki, ritmu, prstnemu redu in vse to je osnova dobrega učenja ter igranja.
Prilagodljivi so glede urnika, izbire skladb, glede na zmožnosti in interesov učencev, kar pa se kaže tudi v številu nagrad in uspehov celotnega Glasbenega centra Rošer, saj spadajo med vodilne v Sloveniji. Na učni uri je vedno dodana tudi velika mera potrpežljivosti, razumevanja in podpore! 🙂 Hvala!" Darja in Drago Grebenc
STARŠA
»Z delom mentorja Klemna sva kot starša zelo zadovoljna. V prvi vrsti zato, ker je dober mentor, pedagog in prijatelj. Željam otrok zna prisluhniti, čeprav so včasih te že na meji njihovih zmožnosti (predvsem velja to za Danajo).Otrokom zna svetovati in jih potolažiti. Tudi v primeru padca motivacije ter volje do igranja s pravim pristopom najde rešitev in izhod iz krize. To se kaže tudi v večletnih uspehih učencev Glasbene šole Rošer. Veseli nas tudi, da se lahko z njim o vsaki nejasnosti odkrito pogovorimo in nam je vedno pripravljen prisluhniti in pomagati z raznimi nasveti, ki jih nemalokrat rabimo.« Nino Kous
UČENEC
»Zelo sem vesel, da sem se pred nekaj meseci prijavil na posvetovalni klic s Klemnom. Takoj mi je pokazal kaj vse sem počel narobe in kako je treba vaditi. Na jasen in razumljiv način mi je razložil kaj pomeni pravilno basiranje, mehovna tehnika, tempo, in kup drugih stvari, ki jih dober harmonikaš mora poznati. Po mojem mnenju je sodelovati s Klemnom tako, kot če bi pri nogometu imel možnost sodelovati z Messijem ali Ronaldom!« Gaja Mlakar
UČENKA
»Moj učitelj v Glasbeni šoli Rošer je zelo zabaven, prijazen, zaupljiv, ga ne bi zamenjala. Pri nas so ure tako zanimive, naučimo se, nato pa se še »hecamo« in smejimo. Osebno grem na vaje zelo rada. Najraje se udeležujem nastopov, najbolj všeč pa so mi nastopi z harmonikarskim orkestrom Glasbene šole Rošer. Vsi nas tako lepo pohvalijo in tako ploskajo, da kar ne moremo nehati igrati.« Helena Bežan
MAMA
»Z zasebno glasbeno šolo Rošer smo zelo zadovoljni. Sin Aljaž rad obiskuje učne lekcije in od njih veliko odnese. Mentor ga zna s svojim pristopom vedno motivirati. Navdušen je tudi nad nastopi katere glasbena šola redno organizira, najraje pa nastopa s harmonikarskim orkestrom glasbene šole Rošer. Če bi se še enkrat odločali, bi za našega otroka spet izbrali glasbeno šolo Rošer.« Navdušeni pa so tudi starši ....
Poglej kako igrajo naši učenci ...
Blaž, Kaja, Danaja, Tina in Klemen (harmonika)
Klemen in Andraž (harmonika)
Tjaž (harmonika)
Ana (harmonika)