Knjiga “ROŠER Seminar za diatonično harmoniko 1” je namenjena začetnikom, ki želijo diatonično harmoniko spoznati po enostavnih in razumljivih korakih.
Napisana je v Griffschrift (Grifšrift) načinu zapisa prijemov in je ena izmed prvih knjig v slovenščini, ki uporablja ta način zapisa.
Griffschrift je sicer najbolj razširjen način zapisa prijemov, ki se v nemško govorečih državah uporablja že desetletja. Nenazadnje tudi na konservatorijih za diatonično harmoniko.
Ko sem ga spoznal, se mi je zdelo smiselno, da ga imamo možnost uporabljati tudi v Sloveniji in sledile so izdaje prvih učnih gradiv zapisanih v tem načinu.
🛒 V kolikor ti je knjiga všeč, si jo lahko naročiš tukaj.
ℹ️ Še bolj pa priporočam, da jo zakupiš skupaj z do-življenskim dostopom do vseh videoposnetkov.
Knjiga “igram harmoniko JUNIOR” je namenjena začetnikom, starim med 5 in 8 let.
Vsi prijemi so prikazani s shemami in barvami, tako da za učenje ni potrebno znanje branje črk ali not.
Omogoča enostaven uvod v spoznavanje harmonike in učenje 8. skladbic, ki jih učenci odigrajo samo s tremi enakimi gumbi na levi in s tremi enakimi gumbi na desni strani harmonike.
🆓 Knjigo “Igram harmoniko JUNIOR” si lahko deloma brezplačno pogledate TUKAJ (klikni).
Igram harmoniko 1A je učni zvezek v katerem se nahaja 10 dokaj enostavnih skladb za igranje diatonične harmonike.
Skladbe so napisane v dveh različnih načinih zapisa, tako da zadošča velikemu obsegu uporabnikov.
V njem najdeš notni in ABC zapis in uporabljaš lahko tebi najljubšega.
🆓 Knjigo “Harmonika 1A” si lahko deloma brezplačno pogledate TUKAJ (klikni).
Igram harmoniko 1B je učni zvezek v katerem se nahaja 10 dokaj enostavnih skladb za igranje diatonične harmonike.
Skladbe so napisane v treh različnih načinih zapisa, tako da zadošča velikemu obsegu uporabnikov.
V njem najdeš notni, ABC in griffschrift zapis in uporabljaš lahko tebi najljubšega.
🆓 Knjigo “Harmonika 1b” si lahko deloma brezplačno pogledate TUKAJ (klikni).
Gre za eno izmed naših največjih uspešnic med izdanimi učnimi zvezki v kateri so objavljeni zapisi prijemov za 10 največjih hitov ansambla Štirje kovači.
Vse skladbe so zapisane v notnem, ABC in Griffschrift zapisu, da si lahko vsak uporabnik izbere zapis, ki mu je ljub.
Danaja Grebenc
Mladinska svetovna prvakinja v igranju na diatonično harmoniko
Tina Kalajžič
Absolutna evropska prvakinja v igranju na diatonično harmoniko
Marko Gostenčnik
Absolutni evropski prvak v igranju na diatonično harmoniko
Blaž Potočnik
Absolutni zmagovalec Mednarodnega tekmovanja Avsenik
Kaja Završnik
Absolutna zmagovalka Mednarodnega tekmovanja Slak
Dejan Pečnik
Mladinski svetovni podprvak
Blaž Jamnikar Pukl
Absolutni zmagovalec Zlate harmonike Ljubečne
Martin Golič
Absolutni zmagovalec Zlate harmonike Ljubečne
Branko Borko
UČENEC
"Neizmerno sem hvaležen, da mi omogočajo učenje na diatonični harmoniki. Iz lastnih izkušenj lahko potrdim, da je igranje harmonike prava terapija za zdravje. Mentor mi vedno prisluhne in lepo je, da delajo z vsemi generacijami ljudmi. Sam sem star preko 60 let in jih obiskujem že tretje leto." 
Danijela Gruden
HARMONIKARKA
»Na posvet s Klemnom sem se prijavila čisto iz radovednosti, ker me je zanimalo mnenje nekoga, za katerega vem, da je marsikdo od njegovih učencev postal uspešen prvak na tekmovanjih harmonikarjev in, ker sem sama zelo samokritična in vem, da pri igranju še lahko še izboljšam. Dobila sem konkretne napotke, všeč mi je bil njegov pristop, ter celoten potek srečanja. Navdušena sem bila nad izjemno razlago, ki je zavzemala celoten opis mojega igranja. Hvaležna sem za novo izkušnjo in hkrati presenečena nad malenkostmi, ki polepšajo način igranja.« 
Tanita Brečko
UČENKA
"S poučevanjem mentorja Klemna sem zelo zadovoljna. Poudarek je na natančnosti igranja, tehniki, ritmu, prstnemu redu in vse to je osnova dobrega učenja ter igranja.
Prilagodljivi so glede urnika, izbire skladb, glede na zmožnosti in interesov učencev, kar pa se kaže tudi v številu nagrad in uspehov celotnega Glasbenega centra Rošer, saj spadajo med vodilne v Sloveniji. Na učni uri je vedno dodana tudi velika mera potrpežljivosti, razumevanja in podpore! 🙂 Hvala!" 
Darja in Drago Grebenc
STARŠA
»Z delom mentorja Klemna sva kot starša zelo zadovoljna. V prvi vrsti zato, ker je dober mentor, pedagog in prijatelj. Željam otrok zna prisluhniti, čeprav so včasih te že na meji njihovih zmožnosti (predvsem velja to za Danajo).Otrokom zna svetovati in jih potolažiti. Tudi v primeru padca motivacije ter volje do igranja s pravim pristopom najde rešitev in izhod iz krize. To se kaže tudi v večletnih uspehih učencev Glasbene šole Rošer. Veseli nas tudi, da se lahko z njim o vsaki nejasnosti odkrito pogovorimo in nam je vedno pripravljen prisluhniti in pomagati z raznimi nasveti, ki jih nemalokrat rabimo.« 
Nino Kous
UČENEC
»Zelo sem vesel, da sem se pred nekaj meseci prijavil na posvetovalni klic s Klemnom. Takoj mi je pokazal kaj vse sem počel narobe in kako je treba vaditi. Na jasen in razumljiv način mi je razložil kaj pomeni pravilno basiranje, mehovna tehnika, tempo, in kup drugih stvari, ki jih dober harmonikaš mora poznati. Po mojem mnenju je sodelovati s Klemnom tako, kot če bi pri nogometu imel možnost sodelovati z Messijem ali Ronaldom!« 
Gaja Mlakar
UČENKA
»Moj učitelj v Glasbeni šoli Rošer je zelo zabaven, prijazen, zaupljiv, ga ne bi zamenjala. Pri nas so ure tako zanimive, naučimo se, nato pa se še »hecamo« in smejimo. Osebno grem na vaje zelo rada. Najraje se udeležujem nastopov, najbolj všeč pa so mi nastopi z harmonikarskim orkestrom Glasbene šole Rošer. Vsi nas tako lepo pohvalijo in tako ploskajo, da kar ne moremo nehati igrati.« 
Helena Bežan
MAMA
»Z zasebno glasbeno šolo Rošer smo zelo zadovoljni. Sin Aljaž rad obiskuje učne lekcije in od njih veliko odnese. Mentor ga zna s svojim pristopom vedno motivirati. Navdušen je tudi nad nastopi katere glasbena šola redno organizira, najraje pa nastopa s harmonikarskim orkestrom glasbene šole Rošer. Če bi se še enkrat odločali, bi za našega otroka spet izbrali glasbeno šolo Rošer.« 
Branko Borko
UČENEC
"Neizmerno sem hvaležen, da mi omogočajo učenje na diatonični harmoniki. Iz lastnih izkušenj lahko potrdim, da je igranje harmonike prava terapija za zdravje. Mentor mi vedno prisluhne in lepo je, da delajo z vsemi generacijami ljudmi. Sam sem star preko 60 let in jih obiskujem že tretje leto." 
Danijela Gruden
HARMONIKARKA
»Na posvet s Klemnom sem se prijavila čisto iz radovednosti, ker me je zanimalo mnenje nekoga, za katerega vem, da je marsikdo od njegovih učencev postal uspešen prvak na tekmovanjih harmonikarjev in, ker sem sama zelo samokritična in vem, da pri igranju še lahko še izboljšam. Dobila sem konkretne napotke, všeč mi je bil njegov pristop, ter celoten potek srečanja. Navdušena sem bila nad izjemno razlago, ki je zavzemala celoten opis mojega igranja. Hvaležna sem za novo izkušnjo in hkrati presenečena nad malenkostmi, ki polepšajo način igranja.« 
Tanita Brečko
UČENKA
"S poučevanjem mentorja Klemna sem zelo zadovoljna. Poudarek je na natančnosti igranja, tehniki, ritmu, prstnemu redu in vse to je osnova dobrega učenja ter igranja.
Prilagodljivi so glede urnika, izbire skladb, glede na zmožnosti in interesov učencev, kar pa se kaže tudi v številu nagrad in uspehov celotnega Glasbenega centra Rošer, saj spadajo med vodilne v Sloveniji. Na učni uri je vedno dodana tudi velika mera potrpežljivosti, razumevanja in podpore! 🙂 Hvala!" 
Darja in Drago Grebenc
STARŠA
»Z delom mentorja Klemna sva kot starša zelo zadovoljna. V prvi vrsti zato, ker je dober mentor, pedagog in prijatelj. Željam otrok zna prisluhniti, čeprav so včasih te že na meji njihovih zmožnosti (predvsem velja to za Danajo).Otrokom zna svetovati in jih potolažiti. Tudi v primeru padca motivacije ter volje do igranja s pravim pristopom najde rešitev in izhod iz krize. To se kaže tudi v večletnih uspehih učencev Glasbene šole Rošer. Veseli nas tudi, da se lahko z njim o vsaki nejasnosti odkrito pogovorimo in nam je vedno pripravljen prisluhniti in pomagati z raznimi nasveti, ki jih nemalokrat rabimo.« 
Nino Kous
UČENEC
»Zelo sem vesel, da sem se pred nekaj meseci prijavil na posvetovalni klic s Klemnom. Takoj mi je pokazal kaj vse sem počel narobe in kako je treba vaditi. Na jasen in razumljiv način mi je razložil kaj pomeni pravilno basiranje, mehovna tehnika, tempo, in kup drugih stvari, ki jih dober harmonikaš mora poznati. Po mojem mnenju je sodelovati s Klemnom tako, kot če bi pri nogometu imel možnost sodelovati z Messijem ali Ronaldom!« 
Gaja Mlakar
UČENKA
»Moj učitelj v Glasbeni šoli Rošer je zelo zabaven, prijazen, zaupljiv, ga ne bi zamenjala. Pri nas so ure tako zanimive, naučimo se, nato pa se še »hecamo« in smejimo. Osebno grem na vaje zelo rada. Najraje se udeležujem nastopov, najbolj všeč pa so mi nastopi z harmonikarskim orkestrom Glasbene šole Rošer. Vsi nas tako lepo pohvalijo in tako ploskajo, da kar ne moremo nehati igrati.« 
Helena Bežan
MAMA
»Z zasebno glasbeno šolo Rošer smo zelo zadovoljni. Sin Aljaž rad obiskuje učne lekcije in od njih veliko odnese. Mentor ga zna s svojim pristopom vedno motivirati. Navdušen je tudi nad nastopi katere glasbena šola redno organizira, najraje pa nastopa s harmonikarskim orkestrom glasbene šole Rošer. Če bi se še enkrat odločali, bi za našega otroka spet izbrali glasbeno šolo Rošer.« 







































