Žal mi je, da se srečava tukaj ...
Zavedam se, da učenje glasbila ni enostavna dejavnost. Potrebne je kar nekaj discipline, konec koncev pa je napredek odvisen od samega talenta, ki je pri nekaterih ljudeh večji, pri drugih pa malo manjši.
A kakorkoli …
Na dolgi rok je igranje glasbila aktivnost, ki te bo razveseljevala in bogatila celo življenje. In ne glede na to, kako se trenutno zdi situacija brezupna (nihanje motivacije je nekaj vsakdanjega tudi pri najbolj talentiranih ali uspešnih učencih) upam, da z učenjem nadaljuješ in dosežeš igranje, kot si si ga želel / a ob vpisu v našo šolo.
Velikokrat se motivacija izgubi ravno ko se začne pomladno vreme. Takrat vsekakor raje čas preživljamo na soncu, kot ob vaji glasila.
A to je le prehodno obdobje, ki mine …
V kolikor ti lahko kakorkoli pomagam, bom to z veseljem storil. Zato mi izpolni in pošlji spodnji obrazec.
Klemen Rošer
p.s.
Še pred obrazcem pa s teboj delim nekaj najpogostejših težav zaradi katerih lahko ljudje pomislijo na izpis iz glasbene šole. Pri vsaki opisani situaciji pa lahko vidiš tudi rešitve, ki jih ponudimo in v 80% na takšen način pomagamo, da se težava reši in učenec nadaljuje z igranjem ter učenjem. Naša želja je, da te lahko razvijamo naprej.
Najpogostejše težave in rešitve ...
Gre za pojav, ki ga doživlja skoraj vsak glasbenik ali športnik. Konec koncev ljudem niha motivacija tudi za obiskovanje službe, šole in vseh ostalih aktivnosti v življenju, ki se sprva zdijo nadvse zanimive.
Če pomislim, sem bil za vajo glasbila tudi sam velikokrat nemotiviran in starši so večkrat razmišljali o tem, da me iz glasbene šole izpišejo.
A sreča, da me niso …
Danes namreč razumem, da je nihanje motivacije pač del vsakega učenca in pomembno je, da v takšnih trenutkih z igranjem ne prekine temveč skupaj s starši in mentorjem premaga to obdobje in se trudi naprej.
Škoda je namreč, da se učenci več mesecev ali let trudijo učiti igrati potem pa vso to pridobljeno znanje in občutek za glasbilo zavržejo čez noč.
Zato, karkoli te že bremeni, mi zaupaj in našli bomo rešitev, da ti pomagamo nadaljevati z igranjem in učenjem.
Ljudje smo si različni.
Dve osebi se lahko ujameta ob prvem stiku, včasih pa se zgodi, da se vse vezi kljub trudi enostavno ne uspejo vzpostaviti.
Večkrat so me zaradi tega starši že poklicali in pouk smo nemudoma prestavili k drugemu mentorju.
Ne skrbi …
Ni potrebno razmišljati o tem, da je situacija nerodna, saj te zadeve z mentorji, ki poučujemo po učni metodi Rošer poznamo in se o njih redno pogovarjamo. Nihče ti ne bo zameril.
Ravno nasprotno …
Tako jaz, kot tvoj sedanji mentor bova vesela, da tvojo težavo poznamo in ti lahko pomagamo, zaradi česar boš razbremenjeno nadaljeval/a z učenjem glasbila še naprej.
V kolikor pride do finančnih težav, zaradi katerih mesečne šolnine poravnavate s težavo, mi to zaupajte in dogovorili se bomo za popust.
Sicer pa se trudimo, da je naša cena mesečne šolnine zelo konkurenčna ostalim ponudnikom (v veliko primerih celo cenejša) ne glede na to, da je poučevanje glasbil in skrb za učenca naša primarna dejavnost, da organiziramo dodatne aktivnosti, kot so nastopi učencev, da v ceno mesečne šolnine dodamo dostop do spletne učilnice in še marsikaj drugega, kar ostali ponudniki v svojih cenah ne morejo doseči.
A kljub temu …
V kolikor vidiš težavo pri našem ceniku, se tudi o tem brez težave pogovorimo.
Darja in Drago Grebenc
STARŠA
»Z delom mentorja Klemna sva kot starša zelo zadovoljna. V prvi vrsti zato, ker je dober mentor, pedagog in prijatelj. Željam otrok zna prisluhniti, čeprav so včasih te že na meji njihovih zmožnosti (predvsem velja to za Danajo).Otrokom zna svetovati in jih potolažiti. Tudi v primeru padca motivacije ter volje do igranja s pravim pristopom najde rešitev in izhod iz krize. To se kaže tudi v večletnih uspehih učencev Glasbene šole Rošer. Veseli nas tudi, da se lahko z njim o vsaki nejasnosti odkrito pogovorimo in nam je vedno pripravljen prisluhniti in pomagati z raznimi nasveti, ki jih nemalokrat rabimo.« Gaja Mlakar
UČENKA
»Moj učitelj v Glasbeni šoli Rošer je zelo zabaven, prijazen, zaupljiv, ga ne bi zamenjala. Pri nas so ure tako zanimive, naučimo se, nato pa se še »hecamo« in smejimo. Osebno grem na vaje zelo rada. Najraje se udeležujem nastopov, najbolj všeč pa so mi nastopi z harmonikarskim orkestrom Glasbene šole Rošer. Vsi nas tako lepo pohvalijo in tako ploskajo, da kar ne moremo nehati igrati.« Helena Bežan
MAMA
»Z zasebno glasbeno šolo Rošer smo zelo zadovoljni. Sin Aljaž rad obiskuje učne lekcije in od njih veliko odnese. Mentor ga zna s svojim pristopom vedno motivirati. Navdušen je tudi nad nastopi katere glasbena šola redno organizira, najraje pa nastopa s harmonikarskim orkestrom glasbene šole Rošer. Če bi se še enkrat odločali, bi za našega otroka spet izbrali glasbeno šolo Rošer.« Branko Borko
UČENEC
"Neizmerno sem hvaležen, da mi omogočajo učenje na diatonični harmoniki. Iz lastnih izkušenj lahko potrdim, da je igranje harmonike prava terapija za zdravje. Mentor mi vedno prisluhne in lepo je, da delajo z vsemi generacijami ljudmi. Sam sem star preko 60 let in jih obiskujem že tretje leto." Danijela Gruden
HARMONIKARKA
»Na posvet s Klemnom sem se prijavila čisto iz radovednosti, ker me je zanimalo mnenje nekoga, za katerega vem, da je marsikdo od njegovih učencev postal uspešen prvak na tekmovanjih harmonikarjev in, ker sem sama zelo samokritična in vem, da pri igranju še lahko še izboljšam. Dobila sem konkretne napotke, všeč mi je bil njegov pristop, ter celoten potek srečanja. Navdušena sem bila nad izjemno razlago, ki je zavzemala celoten opis mojega igranja. Hvaležna sem za novo izkušnjo in hkrati presenečena nad malenkostmi, ki polepšajo način igranja.« Tanita Brečko
UČENKA
"S poučevanjem mentorja Klemna sem zelo zadovoljna. Poudarek je na natančnosti igranja, tehniki, ritmu, prstnemu redu in vse to je osnova dobrega učenja ter igranja.
Prilagodljivi so glede urnika, izbire skladb, glede na zmožnosti in interesov učencev, kar pa se kaže tudi v številu nagrad in uspehov celotnega Glasbenega centra Rošer, saj spadajo med vodilne v Sloveniji. Na učni uri je vedno dodana tudi velika mera potrpežljivosti, razumevanja in podpore! 🙂 Hvala!" Nino Kous
UČENEC
»Zelo sem vesel, da sem se pred nekaj meseci prijavil na posvetovalni klic s Klemnom. Takoj mi je pokazal kaj vse sem počel narobe in kako je treba vaditi. Na jasen in razumljiv način mi je razložil kaj pomeni pravilno basiranje, mehovna tehnika, tempo, in kup drugih stvari, ki jih dober harmonikaš mora poznati. Po mojem mnenju je sodelovati s Klemnom tako, kot če bi pri nogometu imel možnost sodelovati z Messijem ali Ronaldom!« Blaž, Kaja, Danaja, Tina in Klemen (harmonika)
Nik Halužan (kitara)
Rebeka Štromajer (klaviature)
Ana (harmonika)